1 Aralık 2011 Perşembe

kilolarımı zaman zaman seviyorum !!!

ayy ben nasıl kilo vercem bilmiyorumm :( çok fazla yemek yediğimde söylenemez ama hayvan gibi kilo aldım gerçekten ... sıırf zayıflamak uğruna ilaç falan kullandım salak gibi sonra onlardan insanların öldüğünü duyunca bıraktım onlarıda !!! inşallah ilerde banada bişey olmazz... aallllaammm olmasınn nolurrrrr !!!!
önceden sorun yapmıyordum, aslında yine çok fazla sorun olmuyor ama kıyafet alcağım zaman sinir krizi geçircek gibi oluyorum ... beğendiğim , sevdiğim , istediğim kıyaetleri alamıyorum doğal olarak. sonrada aman diyip çıkıyorum mağazadan , ne zamana kadar böylee devam edeceekkk taannrımmmmmm :( gerçi elimde olan kıyafetlerimi giydikten sonra unutuyorum kilolarımı, zaten aynanın karşısındada fazla vakit geçirmem .bunalıma girmenin anlamı yok yani... napimmm allahhh beni böyle yaratmış(benimde bahanem bu )
o çikolatalarr nasıll güzel oluyor ama hep onlara olan zaafımdan kaynaklanıyor , ama napimm ciddden güzeller yani :)) böyleeee çeşitt çeşittlerr,lezzet lezzettlerrr :)) ooofff süperler.. bak yine yiyesim geldii hee .... neysee tutayım bari şimdi kendimi yarın yerim :)

2 yorum:

  1. kendini sevmen kilolarını da sevmeni gerektirir, en güzelini yapıyorsun! (:

    YanıtlaSil
  2. :) kesinlikle. teşekkür ederim. bazılarına çok büyük bi problem oluyor ama benim dert etmediğim kilolarım :)

    YanıtlaSil