7 Ekim 2011 Cuma

iş saatleri değişmeli !!!

Allah ' ım sabahları işe gitmek, hele otobüs durağına gitmek için yürüdüğüm,koştuğum o yol nasıl işkence gibi geliyor anlatamam ... Yaşamak lazım anlamak için .. Bugün isyan ettim yine ölecem kalacam yollarda bir gün diye. Nefes darlığı var bende, birazda kilolarımı eklersek çok çabuk yoruluyorum, bizim yolunda maşallahı var git git bitmiyor. Her sabah arabayı kaçırmamak için nefes nefese durağa yetişiyorum,hatta bazen yetişemiyorum doğal olarakta işe geç kalıyorum. Bazende isyan ediyorum yoldan geri dönüp işi bırakasım geliyor ki Allah'tan mantıklı biriyimde hemen bu düşüncemden vazgeçiyorum :) ...


Birde sabah yataktan kalkma gibi bir problemim var ki konusu geçince bile uykum geliyor .. Yarım saatimi  harcıyorum 5 dakika 5 dakika diyerek, uykumu beni çok seviyor yoksa ben mi uykuya aşığım orasını daha keşfedemedim. Akşamları Facebook tan vazgeçip erken yatamadığım için sabahları zor kalkıyorum ama deneme yaptım erken yatıncada  kalkamıyorum .. Tek şansım hazırlanmam uzun sürmüyor. Dakikalarca makyaj yapıp, saçlarımı yapıp, kıyafet arayan biri değilim.. Sadece özel durumlarda uzuyor bu işlemler bende, iş özel bir durumu gerektirmiyor ki saçlarım fönlüyse eğer daha kolay oluyor işim zira saçlarımın saçma sapan bir şekli olduğundan sadece tepeden topuz şekli kurtarıyor durumumu, çok sıkıldığımda da kuaföre gidip fön çektirmem 2-3 günümü kurtarıyor,çokta iyi oluyor gerçekten... 

Eğer iş saatlerini değiştirme gücüm olursa yada öyle biriyle kanka falan olursam iş saatlerinin sabah 10 ile akşam 6 arasında ilelebet kalmasını sağlayacağım :) Nasıl fikir ?  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder