12 Ekim 2011 Çarşamba

Yağmuru sadece evdeyken seviyorum ben buna karar verdim , birde saçlarım fönsüzken ... Tam içimde büyük umutlarla kuaförümün yolunu tutuyorum güzelce fön çektiriyorum bir bakıyorum ki dışarıda felaket yağmur hemde fırtınayla birlikte. Hiç bir şemsiye saçlarımı koruyamaz bende kuaförden çıkamam ..

İşyerimin bulunduğu binada kuaför var Allah'tan fönümü çektirip çıkarıp işyerime ama dışarı çıkınca işler değişir tabi.. Tam yağmurun çok yağdığı zamanda elimde şemsiyem işyerine gelecek misafirler için kurabiye almaya çıktım, kıyafetlerimden çok saçlarım ıslanmasın diye dua ettim gerçekten kıyafetler umrumda bile değil onlar nasıl olsa kurur ama saçlarım bozulmamalı , napim bende böyleyim.. Kafamda şemsiyeyi şöyle mi tutsam daha iyi saçlarımı korurum yoksa böyle mi tutsam daha iyi olur derken dışarıdaki işlerimi halledip iş yerime döndüm bile. Dizimden aşağısı sırılsıklam ama saçlarımda damla yok .. Sonrasında eve gelmek için çıktım dışarı sadece ondada yolu yarılamıştım ki yağmur bastırdı. Hemen ben şemsiyeyle kanki pozisyonunda canım benim saçlarımı koru diye seve seve evime geldim vee kazanan ben ve fönlü saçlarım :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder